Luca.op.Oostenrijks.ski-avontuur.reismee.nl

Aaaaaaaaaah, eindelijk eindelijk eindelijk!

Woow, mijn eerste verhaal:) En het avontuur is nog niet eens begonnen... Dat is trouwens niet helemaal waar want wat een geregel is hier aan vooraf gegaan. Zo lastig was het aan het begin te overzien wat er allemaal moest gebeuren om dit avontuur mogelijk te maken. Echt de kleinste dingen blijk je tegenaan te lopen. Ik bedoel, dat ik de verzekering moest omzetten en mijn kamer moest onderverhuren kon ik prima van tevoren verzinnen maar de kleinere dingen zoals bijvoorbeeld het fixen van het nummerbehoud van mijn nederlandse nummer (dat blijkbaar alleen in Nederland kan...) was ingewikkelder. Ook nu ik over een paar uur ga weet ik eigenlijk niet of inderdaad alles geregeld is, daardoor voelt het eigenlijk alsof je een beetje onvoorbereid en halsoverkop vertrekt. Haha, gelukkig vertrek ik niet naar de andere kant van het heelal en kan ik volgens mij alle onvoorziene zaken ook nog vanuit Oostenrijk fixen.

De afgelopen dagen hebben voor mijn gevoel in het teken gestaan van rennen, vliegen, opstaan en weer doorgaan, kortom stress! Maar nu de reis over een paar uur eindelijk gaat beginnen kan ik er toch niks maar aan doen en hoef ik me alleen nog maar te verheugen! Raar eigenlijk dat alle spanning die je opbouwt van dingen die moeten gebeuren, dingen die niet lukken, dingen die energie kosten en al het onbekende in één keer kunnen verdwijnen. En toen was er bezinning, haha.

Op naar een fantastisch avontuur met nieuwe mensen ontmoeten, mooie plekken ontdekken, dag in dag uit alles eruit halen wat er in zit en niet te vergeten skiën alsof het leven ervan af hangt! Oei wat heb ik er zin in, tijd om de wijde wereld in te trekken!

Ciao

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!